lat

Ja sitter fortfarande i morgonrock och har väll egentligen inte gjort ett shit idag. Bakade kladdkaka och de började brinna..den va inte god.
Mulle näck va här och vi rökte lite och snackade skit. Sen firade jag mamma lite me. Hon fyller år på söndag men vi sitter på flyget då så vi firade idag iställe. Nikki ska ju inte me till turkiet heller så de va väll också en anledning. Egentligen va ja ju sugen på fest idag men ja måste säga att nej, inte idag igen. Imorgon kör vi hårt. Dessutom måste jag verkligen starta ett nytt liv, äta bättre och träna..sånt där tråkigt. Och nej, det gör ja inte för att ja vill gå ner i vikt utan för att min kropp har sagt ifrån. Som sagt mitt blodvärde suger och ja är trött konstant. Men tja, ja har ätit skräpmat & fiskpinnar i 9 månader så vad hade jag förväntat mej...

Natti


Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Låter jätte bra Janneke! Vill ju inte att min lekker ska må dåligt...

2009-06-12 @ 08:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0