radiosändning

igår va de fest, så de räckte och blev över. Hängde på sjösjukan med de galna sjöbusarna. Fan va kalmar är kul! massa fattiga studenter, billig öl och fest jämt. Ska börja sända radio lite me, så den 7 oktober får nu lyssna på vårt program "spex and the city"
Ikväll äre bio me mina klasspolare och sen ska ja dö i min säng. sov middag i 3 timmar idag efter en rätt ok föreläsning. men så är de när folk snarkar om nätterna hihi

peace in

p.s nu har ja fått internet så nu kan ja finally uppdatera lite mer än va ja gjort innan. fast hmm, ja har kommit fram tilll att ja inte ritkgit vet om ja vill blogga längre.. känns som man vill skaffa sig ett privatliv. fast, tja...ja vene

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna Martinsson

Jag känner exakt likadant med min blogg Janni.

Privatliv, man vill ibland skriva en massa men så tänker man på vilka som läser o då vill man inte skriva längre.



Lägg upp mer bilder istället, det gör jag.

De får berätta mer :)

2009-09-17 @ 18:34:31
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

DU MÅSTE HA KVAR DIN BLOGG!! och jag längtar till den 7 okt. Kusjes

2009-09-21 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0