ölaspelet

Jag och klassens killar hängde lite í min korridor igår. elle tja hängde och hängde..de flesta låg och krålade på golvet och skulle nog blitt rätt glada om någon hängt upp dom. Ölspelet är livsfarligt med vin.
Sen så tycker ja de är superkul att umgås med männen i klassen men de går gränser. Det som sades på "jag har aldrig" igår tror jag nog folk har förträngt idag. Iaf så hoppas jag att Seppi inte har mördat någon eller satt på sin grandma. Stefan tattade sönder stället och drack allas slattar. måste smackat mumma. Själv höll ja mej till mitt vin och denna gången mådde ja helt ok imorse. Förutom att ja försov mej lite och rusade till skolan, halkade twice, svor OCH halkade en gång till. Väl framme inser ja att ja är en timme för tidig. Vi började inte förrän klockan 10 idag. SNARK
Hade en kass föreläsning också, så ovärt att va i skolan idag. Satt mest och smsade och fnissade åt tomas som luktade som de gör i ett slattglas.
Drog till donken och drog i mej en big mac plus meny med2 dipsåser (shit, nu sitter ja här och berättar va ja ätit idag. fy mej!)
Nu va de egentligen tänkt att ja skulle kika på fucking åmål me martin och rodi. men martin verkar ha somnat i rodis säng och själva rodi är inte ens här..

Måste säga att de va lite ledsamt att säga god jul till alla idag. Fast å andra sidan, fän va skönt att slippa alla nötter i min klass *fNiZz*

haha

nehe, nu ligger killarna och skedar. känner att de är dags att avbryta.
peace in

Kommentarer
Postat av: BlondinRodi

dagen var helt underbart summerat, kunde inte gjort det bättre själv. 2010 kommer bli ett jävla Grymt år!!

2009-12-18 @ 00:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0