bästa rummet

nu har ja flyttat! och gud va bra jag bor. mitt i stan, längt upp i ett mkt mkt stort rum :) har tydligen bredband också tihi. bor i en stundentkorridor me massa kul folk. våran balkong är taket och där ska ja sätta mej nu och njuta av min öl. ibland har ja bra tur och idag mår ja toppen. amsterdam är bäst och jag kunde inte fått en bättre start. har dessutom kanske fått jobb som promoter. sa dit och kolla imon :) killen som bor bredvid mej jobbar som de och han sa att de va no problemo. de enda är att ja ska investera i ett lås imorgon haha än så länge går de bara att låsa utifrån haha

åh ja är så himla glad!

Kommentarer
Postat av: hannamedh

GLAD för din skull hjärtat!!!

2009-06-25 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0