håll i hatten

ja ska provjobba på min favorit krog på het leidse plein :) Ja har väll vart lite småklantig och sagt att ja jobbar i bar innan men nee, de har ja ju inte..haha herregud. va iaf där me Rory igår för att checka läget och dom va hur trevliga som helst och de va coola live band. Lina, de är precis som Redback. The waterhole heter de och är typ en rock, blues, old school krog me biljardbord o sånt. ja är skitnervös men får köra på "If u dont make it, fake it"

kutade runt som en dåre igår och va inne på 4 olika stadshus för att skriva in mej men ingen verkade ha koll på läget så måste fixa och trixa lite me de idag också. När de är fixat måste ja öppna ett bankkonto och sen äre bara att börja jobba.


Rene (snubben ja bor hos) har lyckats låsa mej ute idag så har ingen tillgång till vatten, toa elle dusch ..typsikt. Men som tur ska ja iväg till oma & opa. Har lovat hjälpa henne att fixa inför hennes födelsedag imorgon.

Jaja, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Bro

Men duuuude. för fan jag kommer dirr. ska fan kolla om de kan släppa av mig på vägen :) IIISCH miss u

2009-06-25 @ 12:13:37
URL: http://linaschon.blogg.se/
Postat av: emelie

åååh jag är så avundsjuk! waterhole är bäst!!!! jag kommer lätt o besöker dig när jag åker ner!

2009-06-25 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0