Marmaris 09

Familjen Wackerberg drog till Marmaris förra söndagen och har stekt i ca 42 graders värme i en vecka. Vi har även hunnit med en helddags båttur, haman, flera massager, tusen öl och cirka tvåtusen ciggaretter. En riktigt semester med andra ord. Har haft det hur bra som helst och jo, ja är rätt brun nu Lina! Pappa försökte även skämta om att sälja mej för 5 kameler. Han lärde sej ganska snabbt att man inte kan skämta om sånt. Ja va skitsur!

Jag och Jens hade bränna tävling och kul för han att de slutade me fjäll på hela ryggen hehe


Vill lätt tillbaka till Marmaris nästa år, va definitivt mycket bättre än både Alanya och Side. Partylivet verkade va fett, ja tänkte gå ut och clubba en dag med jens men man blir trött av att ligga i solan haha ja gick och la mej tidigt varje kväll. Så jedra gött!


Flög tillbaka till Danmark igår och fick vänta ett par timmar på mitt flyg som tog mig till Amsterdam. För tillfället är ja hos Opa & Oma och fixar lite me mitt cv...hade väll egentligen tänkt att va ledig hela sommaren men tja, de blir ganska långtråkigt när alla andra jobbar. Så ja tänkte leta reda på nått nice pub jobb elle liknande och leva loppan fram tills ja åker hem..


Imorgon flyttar jag iaf mina grejer till Amsterdam. Har fixat ett rum mitt i stan. Vet dock inte hur det ser ut..men han sa att han skulle lägga golv innan ja kom..


Ni får kika på bilderna på facebook. Morfars internet är inte kvickt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0