"sist jag duschade var i Holland"






























Festen tar aldrig slut! Igår va en riktig skönig fest hemma hos Sörmander. Alla mina damer var där och de va skönt att köra på en redig dunder förfest mitt emot halva granngården. Sen bars det av mot Hotellet vilket faktiskt var förbaskat kul även om jag inte kände en kotte typ. Bra musik och mkt dans. Efterfest blev de ingen men pizza vart de. Satt iofs och hade en liten efterfest med Nina, cola & cigg. Vaknade nyss typ trots att jag sov middag typ 2,5 timma igår. Varför så trött?
Nu väntar mat i Sandsjöbaden. Nice!

Kommentarer
Postat av: Thai

Satan vilken läcker bild på dig! (översta bilden)

När ska du vidare till amsterdam..?

2009-06-07 @ 15:14:44
URL: http://t
Postat av: Hanna

FAN vad underbar bild på dig (den första)

Där har vi verkligen JANNI! :D

2009-06-07 @ 18:45:03
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: josefin

någon har jobbat på brännan! :P

jag längtar tills jag har tid med sånt med..

2009-06-07 @ 22:20:13
Postat av: josefin

någon har jobbat på brännan! :P

jag längtar tills jag oxå har tid med sånt!

2009-06-07 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0